5 May 2011

Hai..

Hai..saya perkenalkan diri saya yang serba sederhana nie..

Nama saya Nor Azlina binti Haji Abdul Aziz..Berasal dari Butterworth..Berkahwin dan mempunyai sepasang cahayamata pelengkap jiwa..

Saya baru mula memulakan tugas di sebuah Jabatan Kerajaan di Pulau Pinang.Sekarang saya berulang alik dari rumah Family di Butterwortha ke Pulau Pinang.Suami saya ada di S.Alam dan bertugas di sana.Buat masa nie kami PJJ(Perkahwinan Jarak Jauh)

Dulu..memang saya suka sangat menulis.Menulis di diari..majalah..apa saja lah..Tapi sejak berkahwin saya telah melupakan hobi menulis tu sebab sibuk sangat kot..hehe

Untuk semua..saya memohon maaf jika penulisan saya macam tak best..Tapi saya menerima setiap kritikan yang membina sahaja tau..sebab saya cuma menyibukkan diri untuk menulis di blog nie untuk melupakan kesedihan kerana berpisah sementara dengan suami..

Salam perkenalan..


No comments:

Post a Comment