27 Nov 2011

Catatan Hari Ini..

Hmm..saya kat Kuala Pilah sekarang..Kampung Hubby...Hari Jumaat saya naik bas dari Butterworth jam 8.30 malam..Jam 1.30 pagi saya dan anak-anak sampai ke S.Alam...Yang paling saya tak suka bila sampai di K.L..kena tukar bas...Tension sangat..Dengan anak-anak tidur..saya pulak dengan nak pegang beg...Tapi apalah yang saya boleh buat..memang dah setahun saya tempuh semua nie..saya terpaksa rela lah..

Saya pun tak faham kenapa mesti tukar bas bila sampai di K.L..Sedangkan beli tiket dari Butterworth ke S.Alam..

Sampai S.Alam..lapar pulak..ajak hubby singgah makan burger kat kedai mamak..balik rumah..terus tidur...penat....

Tengahari Sabtu..bersiap pulak..bertolak ke Kuala Pilah..kampung Hubby..Tadi ada jemputan kenduri kesyukuran dan Pertunangan di rumah sepupu abang..Hilda..(About Hilda)

Dan sekarang...saya ngan family hubby tengah layan bola..Malaysia lawan Bahrain..Saya tak lah minat sangat..tapi bila semua jerit time gol,saya tumpang jerit sekali ok...

No comments:

Post a Comment