13 Jan 2012

Cinta Monyet

Semua orang mesti ada kenangan cinta monyet masa kecil-kecil dulu..Tak pun masa sekolah dulu...Betul tak?Ala..ngaku je lah..jangan la malu-malu ayam pulak..Cuba korang ingat-ingat balik..Bukan apa..kalau teringat mesti rasa kelakar kan..

Saya memang dah pernah cerita dengan hubby pasal cinta monyet saya nie..Dia tak kisah pun..Jeles pun tak..Sebab saya bukan bercinta bagai nak rak.Cuma minat dalam diam ja.Tapi..Kalau dia yang cerita pasal cinta monyet dia..Fuh..terbakar telinga saya..Tak nak lah dengar..Dia dengar cerita saya tak pe..(Boleh?)

Semalam lah nie...saya pun tak sangka saya akan bertembung dengan cinta monyet saya nie setelah sekian lama tak jumpa..Tapi,jangan salah faham k..Tak ada apa-apa hubungan pun antara saya dengan dia..Just saya dan dia sama-sama admirer je.

Memang dia nie sekelas dengan saya dari form one lagi..Kitorang memang baik la..Tapi tak lah berkepit ke mana-mana...Saya suka tengok cara dia..tak tau lah..dah tak ingat apa yang special sangat dia nie..Tapi memang dulu kalau nampak dia rasa bersemangat je nak belajar..Hehehe..

Nak kata minat sangat sampai tahap bercintan tu tak lah..Tapi dia saya anggap sebagai pendorong untuk ke sekolah...Nampak dia je..teru semangat..Tapi kalau dia tak datang sekolah je..alamak..rasa mendung je hari saya..(boleh pulak)

Cuma antara yang saya tak boleh lupa dia hantar kad raya ketika form five...dengan kata-kata yang saya tak lupa sampai hari nie.."semoga awak berjaya dalam hidup awak dan semoga awak berjumpa dengan orang yang lebih baik dari saya".

Tak dinafikan selepas SPM saya memang lost contact dengan dia walaupun kadang-kadang ada juga kawan-kawan yang menyampaikan berita tentang dia pada saya dan yang saya tau juga dia pun dah ada kehidupan sendiri.Pertemuan dengan dia semalam tak mengubah apa-apa pun dalam hidup saya cuma rasa macam tak sangka dapat jumpa balik.Hehe...

Kira ok la cinta monyet saya tu mendorong ke arah kebaikan..bukan keburukan..Tapi kalau nak difikirkan macam bodoh je lah minat kat orang..Boleh pulak panggil cinta monyet..padahal tak bercinta pun..

Sebenarnya banyak la jugak yang manis dalam persahabatan kami tu.Tapi saya tak nak story panjang lebar sebab mungkin bagi saya kisah tu menarik tapi bagi orang lain..HAMPEH jer...

Hubby..jangan risau..saya tau jaga diri saya kat sini.Saya tak kan khianat hubungan kita..





1 comment:

  1. Salam lynn,
    Nama pun cinta monyet kan.. mmg sweet bila ingat2 balik...
    Pssst...sy pun ade jgk cinta monyet...yg admirer2 ni... wondering where is he now? ermmm... kekekek

    ReplyDelete