11 Jan 2012

Hmm..kenapa nie?

Hari nie macam tak ada mood nak buat kerja.Kalau ikutkan banyak lagi research yang belum siap.Tak pe lah..Mungkin orang lain rasa Monday Blues..tapi saya rasa Tuesday Blues..

Pagi-pagi lagi sebenarnya dah spoil.Hihi..Ntahla macammana..pagi tadi puas saya cuba buka kunci kereta,tapi tak boleh.Berulang kali pusing kunci tu kekanan..kekiri..tetap tak boleh..Rasa gelap sangat..Mak tutup lampu luar lah nie..buka balik kunci rumah..meluru masuk ke rumah..buka lampu luar..keluar rumah..kunci pintu..

Pergi kat kereta..pusing kunci kekiri..tak boleh..pusing kunci ke kanan..la..tak boleh jugak..Memang hubby tak bagi guna auto untuk buka pintu kereta sebab dah rosak..so kena guna manual..Rasa nak menagis..dah lambat..nak mintak tolong siapa nie..Mak abah mesti tengah solat..Ya Allah..tetiba rasa tersedih..terpilu..hwa..memang airmata dah bergenang..kalaulah hubby ada..(bisik dalam hati)

Saya berundur ke belakang..Terdiam kat situ..Berfikir nak buat macam mana..Tapi..Eh..apsal keta ni panjang.Keta saya GEN2..pendek je..Eh..bukan kereta saya lah..kereta sape nie?Ya Allah..kereta PERSONA abang ipar.Cis..Baru teringat semalam saya park kat luar..bukan dalam garaj.Ha...Malunya..Terus pegi kat kereta..Dalam hati.."Napela dia beli kereta sama kaler ngan kereta saya?"Cis...Nasib baik pagi buta..takde orang nampak..ekekekkek

Masa on the way nak ke kereta saya..sambil mengomel..Adui..kaki saya terpelecok..sakit..langsung airmata yang nak keluar sebab takut campur malu tadi..keluar..Hwa...sakitnya...Masuk dalam kereta..Nangis sikit.Adui memang sakit..macammana la boleh terpelecok nie..

Sampai ofis..dah hilang mood nak kerja..Sakit kaki...Dan sakit kaki dan sakit hati sebab punch card merah..7.45pagi..Hmm..


No comments:

Post a Comment