23 Feb 2012

Allahuakbar...

Saya terkedu...bila membaca blog bersama mazidul..
Saya tak sempat mengenali anak kecil ini dan meyelami kisah hidupnya..
Dan hari ini saya merasai kehilangan adik kecil ini..yang hampir seusia Zahin anak saya....
Salam takziah untuk Encik  Shamrulismawi Ismail  isteri serta ahli keluarga yang lain..
Allahuakbar....Saya tak tahu nak menulis apa lagi...boleh try buka blog seperti tertera di atas..


Ketika masih sihat..



Semoga Arwah tenang di sana....Semoga ibubapanya diberikan kekuatan dan semangat...amin Ya Allah..

1 comment:

  1. lya sendiri pon..sedih n pedih sgt..lg2 sedih tgk pic air mata adik faris mgalir..lya seakan d[t merasakan kesakitan bnafas melalui inkubator tu.. amat myakitkan... mgkin air mata itu... mnyatakan kesakitan y dialaminya...

    apa2 pon..tuhan lbh myayanginya.. dan semestinya..syurga lah tempat adik faris.. al-fatihah

    ReplyDelete