16 Apr 2012

Hadir tanpa diduga

Assalamualaikum..

Jutaan terima kasih untuk Kak Zakie : LYAfrina : Zie : Lelamaisara : Cik Rose Cute : Tihara : Ummufathi : Balada rindu : 9n0L4.. Kata-kata anda semangat yang menyuntik kekuatan saya..Terima Kasih..


Semalam saya dapat berita yang saya "gugur" ketika kandungan berusia beberapa minggu..Saya pun tak pasti sebenarnya yang saya telah mengandung. Memang tak sangaka..Tapi masa saya dapat tau saya "berisi"..saya terima seadanya rezeki tu walaupun saya takut sangat sebab saya nie kalau mengandung memang tak lari dari alahan 5bulan. Alahai..nak menghadapi alahan tu yang buat saya seram sejuk tu..

Masa turun darah dan saya terus bagitau hubby, dia suruh terus pegi check doktor untuk kepastian. Selepas check doktor bagitau tak ada rezeki...Hmm..tak apa lah..memang ada rasa sedikit perasaan sedih.. Tapi saya redha..Mungkin baby tu tahu ummi dia macammana kalau mengandung tanpa abah di sisi..hehehe..Alhamdulillah juga kandungan belum membesar sepenuhnya. Kalau tak..sudah tentu saya akan lebih bersedih kan..

15 comments:

  1. Assalam Lyn..memang tak de rezekin Lynn..insyaallah..nanti akan dapat ganti..

    ReplyDelete
  2. tiap kejadian ada hikmahnya...insyaallah..ada rezeki..cuba lagi

    ReplyDelete
  3. Acik Erna dan Izan mama Mia..
    Terima Kasih..takpe..mungkin belum sampai waktu..Terima kasih sangat2..

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah, Dia akan memberi ganti yang lebih baik nanti.

    ReplyDelete
  5. Belum ada rezeki lagi..tak ape la..sekurang2 die sempat singgah di rahim Lynn,pasti die akan menanti mu disana nanti ..InsyaAllah...

    ReplyDelete
  6. As salam Lynn,

    Innallillah, baru tahu ni... La tahzan...

    Take care, Lynn jgn stress sgt ye... Marya pulak da lambat time period ni xtaulah ade isi ke apa tp klau dah mesti mabuk kepayang ni takdelah pulak... ngeeee...

    ReplyDelete
  7. moga Lynn tabah menghadapinya..akk ni lg la tk pernah merasa experience pregnant walopon teringin sangat, tp semuanya ada hikmah belaka..akak doakan Lynn cekal menerimanya..Insya Allah..take care yea

    ReplyDelete
  8. sabar yer lin..mybe ada hikmah disebalik apa yg berlaku...

    ReplyDelete
  9. takziah..belum rezeki..sorry tak tahu anak sulung ke k.lynn?

    salam kenal..
    tq singgah blog yana :)

    ReplyDelete
  10. xpela... Allah lebih mengetahui waktu mana dia nak kasi kat kita... insyaALLAH

    Jangan sedih2 ye.. salam ukhwah dari is, is follow sini tau

    ReplyDelete
  11. Ina, ye ke... mudahan blum rezeki tu.... sabar yer...

    ReplyDelete
  12. nak wat cam mana dah tak de rezeki, jangan sedih ye lynn, InsyaAllah jika diizin Allah SWT dapatlah baby nanti tu.

    ReplyDelete
  13. salam...


    banyakkan sabar yea..mungkin janin belum besar sbb tu senang je proses tu..

    ReplyDelete