21 May 2012

Padang Kota Lama yang telah berubah..

Assalamualaikum...

Syukur sangat-sangat Program Wacana Santai bersama Ustaz Azhar Idrus, Bob Lokman, Sham Kamikaze dan Ali xpdc telah tamat..

Saya pun tak pasti berapa ramai orang yang membanjiri Padang Kota Lama..Tapi yang saya tahu..dan lebih menyakinkan saya bersyukur ialah..ramai umat Islam berkumpul dalam program keagamaan macam nie...Paling seronok melihat sendiri orang ramai menunaikan Solat bejemaah di tengah-tengah padang...Jom tengok gambar yang saya ambil di sini




Orang ramai memenuhi padang di Padang Kota Lama untuk Solat Maghrib diimamkan oleh Imam Muda..Asyraf







Rasa syahdu sangat....Alhamdulillah..

Saya sebagai seorang insan biasa...amat berharap semua umat Islam bersatu-padu tak kira apa pun pegangan dan fahaman...Amin...

P/S : Gambar kami urusetia belakang tabir..nanti ye..Jutaan Terima Kasih untuk Sham Kamikaze dan Ali xpdc yang senang dalam memberikan kerjasama ketika saya berhubung dengan mereka..Tarima Kasih..

1 comment:

  1. ramainyeeeee. mcm ni lah baru Islam jadi kuat. ;)

    ReplyDelete