15 Jun 2012

Di mana saya 7 tahun yang lalu?

Assalamualaikum...

Teringat topik pagi di Hot FM 2 hari lepas. Di mana anda 10 tahun yang lalu...?
Jadi saya rasa lama sangat kalau 10 tahun tu..Dah tentu ada yang belajar..entah-entah kat sekolah rendah..entah-entah sekolah menengah...Entah-entah..TADIKA?hehehe

Saya tukar menjadi...."Di mana saya 7 tahun yang lalu...?"

Korang semua jawablah ye...Nak jugak sesekali share....
Dipersilakan untuk menjawab kalau sudi ye...

Psssstttttttttttttttttttt....Sory..memang saya tak sempat nak ziarah kawan-kawan..Saya kan kuli je...hehehehhe...Orang nampak kalau keje saya tak siap...Tambah-tambah ISO nie...berpeluh dah sebab duk mengadap keje je...Takpe...sok ngan ahad...saya ziarah kawan-kawan ye..


Camni ke saya?...Huwa........

10 comments:

  1. huhhh hakak mencik ISO tahuk..!!
    sangat-sangat..!!


    take ur time dear...:)

    ReplyDelete
  2. yup..saya dgr jugak slot tu kat Hot FM..:)

    7 tahun lalu, saya baru berhenti kerja di hospital kerajaan :)

    ReplyDelete
  3. 7 atau 10 tahun yang lalu, tak banyak yang berubah tentang kakcik selain usia yang kian singkat. :)

    ReplyDelete
  4. dikk dua hari lepas akk macam dlm pic tuu
    seyess lebih teruk sampai x nampak wajah dah ekekek ;)

    ReplyDelete
  5. 7 tahun dulu ya, saya di sebuah kampung terpencil di daerah kuala lipis..memerah tenaga minda dan jiwa mendidik anak2 desa...gstt jer masa tu..hehe :)

    ReplyDelete
  6. Ai baru bertunang dan nk kahwin. hehe

    ReplyDelete
  7. 7 tahun lepas saya masih belajar di Politeknik.

    ReplyDelete
  8. tujuh taun yg lalu kak fieda sama jer mcm sekarang ni..masih jugak suri umah tangga masa tu..

    ReplyDelete
  9. 7 thn yg lalu sy tgk study lg.. bertingkus lumus nak jwb exam.. ahhah

    ReplyDelete
  10. kalau izan 7 thn yg lalu... masih berusaha mencari rezki ngan en Hubby utk sama2 tingkatkan ekonomi keluarga... sblm bertukar profesion jadi surirumah sepenuh masa thn 2006 sampailah skrg ni...

    ReplyDelete