10 Aug 2012

Seorang Diri

Assalamualaikum.

Saya seorang diri kat ofis nie. Dari 12.30 tadi sehinggalah sekarang..

18 comments:

  1. enjoy ler..bos xder....jgn sedey

    ReplyDelete
  2. hey... what happened, my dear? pic tu buat orang rasa sedih je.. are okey sis?

    ReplyDelete
  3. Kakcik pun tak ke mana-mana di waktu rehat yang panjang ini. :)

    ReplyDelete
  4. Lynn... rindu kakak:)
    Moga sihat hendaknya. Cerita pindah masih belum ada berita lagi ke? Harap ok hendaknya

    ReplyDelete
  5. salam lynn...

    kemanakah semua org? bercuti ke?

    t.kasih ye sebab sudi jenguk2 blog akak yg tak seberapa tu... harap bertabah hati & bersabar kerana berjauhan dgn suami tersayang..

    ReplyDelete
  6. salam lynn...

    kemanakah semua org? bercuti ke?

    t.kasih ye sebab sudi jenguk2 blog akak yg tak seberapa tu... harap bertabah hati & bersabar kerana berjauhan dgn suami tersayang..

    ReplyDelete
  7. hihi, dorang keluar shopping raya,

    ReplyDelete
  8. dah pindah keje kt s.alam ke blom ni sis?

    ReplyDelete
  9. As salam Lynn,

    Marya pun sama, ada masa gembira... ada masa terasa sunyi & sedih... lg2 dibulan yg mulia ni... Perasaan cepat tersentuh... Moga kita semua tabah melalui cabaran masing-masing... Take care dear Lynn :))

    ReplyDelete
  10. looor mana pi semua org ..
    dah cuti ke dikk ???

    ReplyDelete
  11. kunjungan silaturahmi sesama saudara muslim
    salam ramadlon, selamat berpuasa
    salam......

    ReplyDelete
  12. salam ramadhan, alahai ciannya dia, ke mana menghilang semua teman-teman tu..selamat bersahur buat Lynn sekeleuarga..

    ReplyDelete
  13. duk sorang2... y lain kemana??

    ReplyDelete
  14. seronoklh.. tak ada org ganggu...
    takut pulk tgk gambaq tu.. thun ni raya mana? thun ni mesti jumpa no... no xcuse dah...

    ReplyDelete
  15. mesti sunyi giler tu..huhu...

    p/s: salam, tengs drop by my blog n following mine, dtg sini nak follow balik....nice blog!!

    ReplyDelete
  16. jum enjoy ngan kitorang bloger2 ni :)

    ReplyDelete
  17. Kawan-kawan jangan salah sangka..Lynn pun tak tau camna gambar airmata darah nie boleh keluar..hahahahah..masa copy gambar lain..yang keluargambar seram nie..huwa..takut..

    ReplyDelete