28 Nov 2012

Pertukaran ditolak

Assalamualaikum.
 
Alhamdulillah...tadi saya terima khabar berita tak gembira langsung dari Selangor..Permohonan saya untuk berkhidmat di negeri Selangor ditolak..kesian kat saya kan..Takpe..Ada hikmah nie..hehehe..saya masih tersengih kelat. Dugaan untuk kesekian kali dalam jangka masa terdekat. 
 
Saya tak nak menangis sedih lagi dah. Ada ramai lagi yang lebih bersedih kat luar sana. Sekarang saya nak guna plan E pulak..Saya nak buat pertukaran sekali lagi tapi minta ke Putrajaya terus. Kot lah ada rezeki saya kat sana manalah tahu kan.
 
Mesti ramai yang tertanya-tanya kenapa lah susah bebenor saya nak bertukar? Saya pun taktau nak kata. Tapi memang susah sebab skim jawatan saya ialah LS. LS ni belum besar lagi skop perjawatannya.  Tapi saya akan try lagi sekali. Insyaallah Allah akan nampak hasil usaha gigih saya ni Insyaallah.
 


7 comments:

  1. mmg ssh nk tkr kt selangor sbb selangor mmg HOT... ramai sgt org yg nk bertukar ke selangor.

    ReplyDelete
  2. tak mengapa...sabar
    ada hikmah nya.
    mungkin perpindahan yg kita pinta tu, sebenarnya natijahnya tak baik utk kita buat masa ni...tu sebab tuhan belum makbul kan

    ReplyDelete
  3. erm saya rasa kalau dpt Putrajaya pn ok, sb kuarters dia mmg cantik...

    ReplyDelete
  4. SEMOGA BERJAYA.. TAK MO SEDIH SEDIH.... HEPPY SELALU KEY..

    ReplyDelete
  5. akak,

    sabar ye. Allah ada perancangan lain untuk akak

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah ada yg lbh baik sdg menanti... sabar yer

    ReplyDelete
  7. Moga dapat pertukaran tu ye. Banyakkan bersabar... dah berapa lama berjauhan ye?.. Ros pun berjauhan juga selama setahun. Ros kat kl, mintak tukar ke jb ikut husband. Alhamdulillah, baru sebulan bertukar ke jb setelah setahun menanti.

    ReplyDelete