18 Feb 2013

Persoalan?????

بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ
 
Assalamualaikum.
 
 
Sejak akhir-akhir nie line Internet lembap sangat. Saya tak taulah kalau hanya kami di Pulau Pinang mengalaminya ataupun di seluruh negeri.
 
Dah beberapa hari dapat Berita Harian secara percuma. Hmm tak menarik sangat Berita Harian kalau Metro okaylah jugak.
 
Dah beberapa hari jugak Kampung mak abah saya meriah dengan pelbagai aktiviti, tapi saya tak pegi pun...
 
Hmm..dekat dah dengan PRU....Mengundi di mana? Saya di sini..Hubby di sana...
Calon... Alhamdulillah...masih orang yang beragama Islam. Alhamdulillah.
 
Kat kampung saya...Klinik, Masjid, Jalanraya, Balai Polis dalam proses pembangunan semula dan hampir siap. Dan tak lama lagi Sekolah Kebangsaan pun akan dibangunkan dalam jangka masa terdekat.
 
Dengar berita pagi tadi, duit Brim untuk remaja akan ditambah dari RM500 ke RM1000...Hmm yang ni saya tak berapa setuju sebab mua la remaja-ramaja nie. Lebih elok jika diberikan kepada keluarga yang tak berkemampuan dan mempunyai sakit kronik. Pendapat peribadi saya lah..
 
Mood saya...........................................................................???
 
Tanda tanya...............Perasaan bercampur baur.........................!!!!!!
 
 
 
 

2 comments:

  1. Semakin dekat PRUsemakin macam-macam ditabur bagi meraih undi..

    ReplyDelete