2 Apr 2013

Bertanya Khabar

Assalamualaikum.


Lamanya saya tak menjenguk..pelbagai berita yang mengejutkan datang satu persatu dalam hidup saya. Alhamdulillah, hidup kena diteruskan jugak. Sejak ketiadaan Ustaz Ridzuan kat ofis ni, dah sunyi sangat tingkat 2 ofis saya nie. memang dia bukan dari Bahagian saya, tapi selalu sangat dia datang menyakat kami semua. Yang tinggal kenangan dengan dia je lah..tak lupa barang-barang/ cenderahati yang dia selalu belikan untuk kami semua tiap kali dia keluar outstation.


Semalam ada berita mengejutkan jugak.Tapi biarlah rahsia dulu kejutan tu ye. Insyaallah..saya akan share jugak kejutan tu nanti. Insyaallah..


Eh,tiba-tiba tak reti nak keluarkan buah fikiran pulak. Kenapa ntah..Lama sangat kot duk biar membeku dalam kepala. Takpe, saya pegi ziarah kawan2 saya dulu..nanti baru saya datang balik k..


Saya doakan kawan-kawan semua baik-baik sahaja...Doakan saya di sini...baik-baik juga. Semoga Allah merahmati kita semua..Amin Insyaallah..

3 comments:

  1. apa kejutan tu lynn? berita gembira ek?

    ReplyDelete
  2. perkara2 yg mengejutkan itu semua ok2lah..

    ReplyDelete
  3. apa lagi kejutan itu.. huhu
    Ina mintak sila kerumah MIL aku kat Taman Sri Astana SP ada kenduri kahwin adik ipar.. 6hb ni.. mai tau..
    bagi email nak hantar kad

    ReplyDelete