29 Aug 2013

Hai Semua..

Assalamualaikum.


Lama sangat tak jenguk kat sini. Entah ada yang merindu ke idak ye?Hahaha perasan je lah. Hubby je lah yang asyik duk bertanya, lama tak update belog?

Makin lama makin sibuk. Macam kat ofis saya sekarang nie, sibuk bebenor minggu depan Audit Sirim. So kena perbaiki apa yang patut untuk kekalkan reputasi sediaada.


Hmm nak cerita pasal apa ye? Kalau nak diikutkan macam banyak benda pulak nak cerita, tapi kadang-kadang rasa macam dah basi pulak.


Ramainya kawan-kawan yang dah selamat melahirkan baby..Jika saya tak gugur, mesti saya sedang membaya seorang bayi comel dalam kandungan kan..Oh so sweet..najah dan Zahin selalu tanya, bila lagi nak ada baby. Saya selalu beri jawapan selamat, tunggu ummi sihat dulu.Insyaallah...apa pun saya kena pegi check up cyst ni minggu depan sebab risau jugak lama-lama dalam perut ni doktor kata takut pecah. hmm entah la kalau doktor tu nak takutkan je ke..

Setakat ini dululah pembukaan untuk hari ini, kita jumpa lagi hari lain ye..Salam kasih untuk semua kawan-kawan..

1 comment:

  1. think positive, insha Allah takde pape tu, take care lynn

    ReplyDelete