7 Oct 2014

Pembuka bicara

Bismillahirrahmaanirrahim


Assalamualaikum semua..


Lama saya tak menjenguk di sini. Sebenarnya saya dah padam pun blog ni tapi tiba-tiba rasa rindu pada semua kawan2 maya..Rindu di hati hanya Dia yang tahu..


Alhamdulillah..terlalu banyak keajaiban yang berlaku dalam hidup saya. Oh lupa.. saya dah melahirkan seorang cahamata perempuan..dah hamper mencecah usia 4 bulan pada 12/10 ni. Alhamdulillah. Syukur dia lahir sempurna..Insyaallah tubuh badan, aqal fikiran..Walaupun doktor menjangkakan yang saya dan suami akan menghadapi pelbagai kemungkinan..


Hmm..Alhamdulillah juga..suami saya dah berpindah ke sini..Hmm Alhamdulillah..perletakan jawatannya dan sekaligus diterima masuk ke Mazda sangat mudah..Nanti ye saya cerita hehe


Setakat di sini dulu..Saya perlukan bantuan kawan-kawan.. blog ni menghadapi masalah sebenarnya..


Sekian dulu.. Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment