10 Jun 2011

Carpool

Aduyai..banyak juga kerja hari ni..tapi saya tetap meluangkan masa menjengah blog yang baru nak hidup ni..Tadi da jenguk jiran2 kat fesbuk...bagi salam sikit2 terus logout....

Korang nak tau..saya memang ada carpool sorang nak g ofis..dia pembantu syariah..nama dia Nurul..so.kitorang akan carpool bergilir-gilir..seminggu keta saya..seminggu agi..keta nurul ni..so both of us akan parking kat sg dua..

Minggu ni nek keta Nurul...keta saya park la kat Sg. Dua..yang paling tensen bila park kat situ..bawah pokok..memangla redup..ok la...tapi yang paling tensen bila.....(hmm..u all tengok sendiri la pic gambar keta saya semalam....




Amacam...da macam keta pengantin da kan keta saya nie......?????????????ke nampak macam keta mayat?????????????/huhuhu........

No comments:

Post a Comment