9 Jun 2011

Sedih..

Rasa nak menangis...sedih..sebak..terkesima..dengan berita baru yang diterima ni..Ya Allah berilah kekuatan untuk menghadapinya........







HUuuuuuuHUUUUUUUUUUUUhuuuuuuuuu...








Makin lebat hujan kat luar..macam tu jugak lebat dalam hati saya ni....







Huuuuuuuuuuuuuuuuuu.................Empangan mata macam nak pecah...







Dan.........Pecah juga akhirnya..............








Pagi radi saya rasa macam satu harapn when my senior gitau sesuatu berita yang mungkin membuahkan harapan....tapi..tengahari ni..saya terpaksa terima hakikat..saya akan tetap berjauhan dengan Mr Shah sampailah ke satu hari atau masa yang akan diberitahu kelak...







Rasa tak sanggup nak simpan sorang2 berita nie..tapi saya kena terima hakikat untuk membesarkan Zahin ngan Najah tanpa bantuan Mr. Shah..saya kat sini..Penang..Mr Shah kat S.Alam..saya kena terima hakikat..dan belajar untuk.........






BERDIKARI.........SENDIRI...


No comments:

Post a Comment