1 Jul 2011

Malam tanpa Zahin

Semalam..mak ngan abah saya g S.Alam..umah A.chaq saya kat Puncak Alam..Malam sebelum tu abah kata nak bawa Zahin ngan Najah..tapi saya berat hati pulak nak lepaskan Najah g juga..sebab kalau balik keje..takde orang nak layan saya..Zahin..saya lepaskan juga sebab sian dia da merayu2 nak ikut..lagipon hubby tak membantah..biarlah dia nak ikut...



So..Abah, mak dan Zahin pon bertolak ke S.Alam lepas Zohor..Bila saya balik petang tu..Najah da tertunggu2 saya dengan mama(kakak saya)..Terlompat2 dia tengok saya balik..mungkin sebab kawan dia(Zahin( takde..so dia tak sabarla nak jumpa ummi dia..



"Ummi...abang takde..ikut mak tok ngan tok abah g umah pak ngah.."

"Adik nape tak ikut..?"

"Adik kan kena jaga ummi.."

Hmm..meleret senyuman saya..dan Najah terus peluk dan cium di pipi..

Malam tu saya tinggal berdua dengan Najah..Rasa pelik sangat..selalu rumah ni riuh..sebab sunyi agaknya tak ada kawan tuk bermain..Najah tidor awal malam tu..pukul 9.39 da tidor..terkulat2 saya seorang diri..alamak..tetiba rindu kat Zahin..Zahin..rindunya ummi kat abang...


Sebab da boring sangat..saya pon tidor awal la..hehehehhehehe...ZZZzzzzzZZZZZ






No comments:

Post a Comment