2 Jul 2011

Marry Brown..

Hujung minggu lepas adalah hari yang amat menyeronokkan..rasa hilang segala penat lelah,rindu dendam seminggu bekerja..tengahari jumaat tu saya ngan ofismate Nurul,Ati,Ila,Wanie g Bukit Jambul tuk lunch..Makan di Marry Brown..sebenarnya saya tak penah masuk situ pon..macam tak menarik je..hehe..tapi bila da makan..hmm..biasa jer..macam fast food yang len jugak..

Tetiba masa kat sana terserempak ngan Fiza ngan asben dia Faizal...Sebelah saya tu Atie..



Yang tengah2  Nurul..yang tudung itam Ilah..dan sorang agi wanie...


Saya makan Fish n Chips...Biase2 jer rasanya...hik hik


Atie ngan Wanie makan bubur nasi...hmm..cam biase2 jugak..tapi sedapla sikit..hehe


Nurul ngan Ilah makan nasi ayam..yang ni saya tak rasa sangat..so tak boleh komen okay..kitorang makan kelam kabut gile..yela kuar lunch pon da pukul 3.30..balik da la kul 4.30..kelam kabut engkau..ha amik..tapi nak wat camna..terpaksa tunggu Ilah dan Wanie siapkan keje dorang..tu yang luch lambat tu..sampai ofis..terus punch card..terus ambik beg..terus balik..wah..meriah betul jumaat ri tu..hehe..jangan mareeee....kat rumah..hubby da menunggu..dia sampai dari s.alam..best best..


No comments:

Post a Comment