14 Jun 2011

Nora Elena

Ish..saya suka sangat citer Nora Elena ni..korang tengok tak??? Ntah la..memang best layan citer romantik macam tu..nampak perfect je kan...



Masa sekolah2 dulu suka sangat baca novel.Macam2 novel ada..Beli je novel balut dulu yang penting..pas tu kalau sesapa nak pinjam sure saya pesan..jangan ilangkan tau..jangan lipat tau..peh..sayang giler la konon..Mak pon selalu bising..membazir duit je beli novel..bukan kenyang pon..hik hik...Time baca..kena jangan ada yang mengganggu..kalau tak..sure tak feel...ekekekekeekkk




Bila tengok citer Nora Elena...hmm memang saya layan gilerlah..baru miss satu episod je..Balik keje..awal2 siapkan Zahin ngan Najah tuk g mengaji..Time dorang takde sejam tu..apa lagi..fokus giler la kat TV..Kadang mak bebel jugak..sembahyang dulu...hik hik...




Ntahla..macam perfect je jadi seorang Nora Elena..ade ke yang life dorang perfect cam tu..??jeles je kan..nak la jugak umah besor macam tu..padahal umah mak abah yang saya duk sekarang nie lagi besor dari umah Seth..yela..umah kampung..furniture takla meraban besar,mahal macam umah Seth..Sementelah umah saya kat S.Alam pun tak la besar mana..tapi saya bersyukur..tu umah sendiri..bukan umah sewa..walaupon tiap bulan..hubby yang bayar..tapi kira umah kita jugakla kan...?????




Rasanya Nora Elena pon da nak abis..pas ni citer apala pulak kan..harap2 citernya best2 belaka...sebab time ni jelah saya dapat tengok TV..yelah..TV kat umah tu banyak..tapi yang ada astro 1 je..huhuhu..kena la bahagi2 masa...tapi tak jugak..kadang2 citer best pon saya tak layan sangat..maklumla sibuk menguruskan 2 orang anak2 yang sangat2 keletah.... 



SELAMAT MENONTON HINGGA KE EPISOD AKHIR YE....








No comments:

Post a Comment