3 Jun 2011

Terkenang saat-saat itu..... (1)

Hari ni saya nak cerita saat perkenalan me ngan Mr Shah..waa...saje je untuk kenangan dalam blog saya nie..saya tak reti nak citer secara detail tapi setakat nak bagi orang faham..boleh arrrr..


Kat atas ni la My Hubby...Ni la suami, boyfriend,kawan,keluarga,peneman dan semua yang seangkatan dan sewaktu dengannya...
Nak kata Mr Shah ni ensem..biasa je..tapi me bersyukur dipertemukan dengan dia...cewah..sedih pulak.. Kami tak kenal lame pon..kenal pon masa me sem 3..Masa tue saya ikut one of my classmate balik kampung dia sebab ade kenuri...kebetulan ada member sorang lagi nama dia tini pon nak ikut jugak,so me follow je lah..

So..saya ngan tini pon ikutla yus balik kampung dia kat K.pilah..Ok la balik kampung dia..kami balik ari khamis 28hb 5 ..wah ingat lagi tarikh tuh..sampai je pas makan2 terus wat keje..saya perasan masa petang tu ade orang pandang2 ..tapi bila toleh..orang tu pandang lain..hehe..me rasa malu la..sebab ingat saya ni memang perasan..

Soknya..saya perasan lagi ada orang pandang..tapi bila toleh hmm..tak nampak dia pandang pon..apalagi saya pon fikir mungkin orang tu juling..hwa..sory..

Bila da balik kolej..saya dapat panggilan dari seseorang..tapi dia tak called hp saya,dia caled hp tini..rupanya baru saya tau.tu lah Mr Shah..cousin yus..dia nak called saya tapi disebabkan yus salah bagi no phone so dia tepon la tini..start malam tu..Mr Shah asyik called saya..

Saya memang susah nak bercakap dengan lelaki yang tak dikenali..tapi bila bercakap dengan Mr Shah,saya rasa selesa sangat...dia tak terhegeh2,poyo..atau gunakan ayat power..lagi satu saya suka sebab knowledge dia tinggi..dalam banyak topik yang we all sembang..

Rupanya baru saya tau dia memang pandang saya,tapi bila saya pandang dia,dia cepat2 pandang sesape je yang bersebelahan ngan saya..hmm..tambah2 masa tu famous sangat lagu Ct Nurhaliza ngan Dato SM Salim lagu pandang2 jeling2...kiranya tu jadi lagu trademark kitorang la...tapi..masa tu just kawan ok...saya tak penah tanya yang lebih2 pasal dia,dia pon tak tanya lebih2 pasal saya...just kawan..just a friend..


No comments:

Post a Comment