11 Jul 2011

Pagi yang letih..

Adui..malasnya pagi nie..Saya rasa ngantuk sangat2..malam tadi saya sampai kul 12.30..Maklumla bas tambahan..patutnya kul 5.30 petang da bertolak..tapi kul 6.00 petang baru bertolak..bas sempit pulak tu..tapi nasib baik ada tempat kosong satu kat depan..dan Zahin setuju duk kat situ..oh..lapang sikit..selalunya saya ambik 2 seat je sebab rugi ambik 3 seat.yelah..Najah bukan nak duduk atas kusyen sorang2.Lagipon time saya balik selalunya tak ramai orang..Cuma semalam je mungkin cuti..tu yang ramai orang.


Masa memula naik bas tu..saya da rasa sebak sangat..Mungkin cuti 4hari tu yang rasa berat hati sangat..Banyak aktiviti yang kami sekeluarga buat sepanjang 4hari..Tapi tak semua saya dapat upload sebab saya pon menjadi sangatlah sibuknya...hahahhaha..sibuk dengan pelbagai rancangan yang saya aturkan...Masa hubby turun bawah..mata saya da bergenang..Sayu je nengok dia..tapi dia pandang saya dan geleng..cam tahu je saya da nak nangis..hwa.........

No comments:

Post a Comment