25 Aug 2011

Sape yang korang akan rindu?

Owh tidak.Hari nie saya tersangkut dengan jammed.Dari depan umah lagi memang da tersangkut giles lah..Hujan lebat sangat.Ramai yang naik motor terpaksa la naik keta.So keta banyak la atas jalan.Tapi bile tengok bos pon sampai lambat..hehe..nasib baik tul..ade geng..

Topik pagi d Hot FM pagi tadi..Sape yang akan korang rindu raya nih?Adus..macam sedih je kan..?Tapi serius la..saya bersyukur saya belum merasakan kehilangan sesapa pon lagi dalam keluarga terdekat saya. Cuma saya penah rasa kehilangan nenek 3 tahun lepas.Rutin beraya di kampung mula bertukar beraya di rumah sendiri. Tapi petang raya mesti nak g ziarah kubur.

Bila saya dengar kat Hot FM tadi saya tak fikirkan tentang saya.Tapi saya terfikirkan tentang mereka yang pernah kehilangan.Paling saya teringat,kawan maya saya yang baru kehilangan putri.mesti raya ni lain bagi dia.Macam tu jugak orang lain yang kehilangan indan yang mereka sayang.Saya tumpang bersimpati.Semoga mereka tabah dengan segalanya yang Allah tetapkan.Amin.


No comments:

Post a Comment