26 Sept 2011

Hari ini..

Hari ni..saya masih lagi Induksi d USM..Hari kelima terasa makin mencabar..hahaha sebab apa?sebab saya ni macam zero dalam benda yang dibincangkan terutama sejarah..Paling saya tak sanggup nak ingat kitorang ada presentation tentang Dasar Pembangunan Nasional dan tema presentation yang kitorang pilih ala2 perbincangan dlm Malaysia Hari Ini..

Peh..tetiba je saya jadi yang berhormat nak sampaikan ceramah korang nak tau..Adus..menggeletar terketaar2..menggigil seluruh tubuh..sebab..sebab saya tak sempat nak study..dah tu memang zero la bab tu..Tapi apapun..ok la..dapatla saya mengkontrol muka menjadi setenang air di kolam..zesssssssssssss...

Setakat ni Induksi nih masih berjalan dengan lancar..Ramai yang saya kenal kat sini dan paling saya tak sangka..rupanya ramai staf Jabatan yang ditempatkan kat daerah,tapi saya tak kenal..ish ish ish..Tapi kira best jugak sebab kami berkongsi cerita yang sama..PJJ(Perkahwinan Jarak Jauh).

Bila saya rasa betapa ramai kengkawan yang mengalami 'penderitaan berhikmah" macam yang saya alami nie..sekurangnya saya rasa diri saya kuat sikit..ok la..sebab dorang kat sini sorang2..sekurangnya saya ada parents yang menemani saya di sini..dah tentulah kan..nama pon umah mak abah..tak kan jiran plk yang nak teman saya.

Ok..Najah da merengek nak tidor.Dia kalau nak tidor mesti nak tidor atas lengan saya.Memang dari kecil lagi dia macam tu..sweet kan?Ok guys..good nite..sok kalau saya free..saya update lagi k..


No comments:

Post a Comment