28 Sep 2011

Tipu

Pernah tak korang menipu..?Pernah tak korang kena tipu..?

Dua soalan yang sangat subjektif...betol tak..Saya tak nak tulis tentang soalan yang first..Tapi saya sangat terpukul dengan soalan yang ke-2...

Rasa terpukul..tertekan sebab kena tipu..Rasa tak percaya kenapa kena tipu pun ada..geram..marah..sedih..Tertanya-tanya kenapa la saya pulak yang kena tipu...hmm...

Ntahla..saya rasa macam nak tumbuk muka orang yang tipu saya tu...Ish geram betul..dia tak tau ke sakitnya hati saya ni sebab kena tipu..pas tu tak ngaku pulak tu..padahal bukti ada depan mata...

Tapi..mungkin jugak dia tak sengaja kan...ish nape pulak saya siankan dia ye???

No comments:

Post a Comment