20 Oct 2011

Genting Highlands (3)

Sampai je kat dot dot..apa ntah nama tempat tu...Terus saya ngan hubby naik cable car untuk ke atas puncak Genting Highlands.Genting Highlands sekarang ni tak sejuk sangat dah macam dulu.Last saya pegi masa 2009 kira sejuk jugakla...Tu first Impression masa kat atas cable car tu..

Tapi sampai je kat atas..kitorang main macam-macam gakla permainan.Hubby kata anak-anak takde so dia nak saya enjoy ngan dia.Tapi saya memang berpeluh gak la bila dia ajak saya main permainan yang adventure sikit..Mau tak..saya dah la ibu yang beranak dua.Saya tak rasa saya seberani dulu.Risau..berdebar...Jangan la dia ajak saya naik benda yang pelik-pelik.Tapi dia still pujuk ajak naik jugak.

Hubby tengah bersedia nak jadi spiderman.Yang ni memang saya surrender..tak nak sebab meniarap..Takut.....

Muka masing-masing bersememeh..Maklumla..tengah syok nak naik Solero..tetiba hujan..so tempias la sikit kena kitorang..Elok lepas makan..baru g naik semula..Hubby la beriya nak naik jugak-jugak.

Hahahhaa..malu nak upload gambar nie..Muka ketakutan.Saya tak buka mata masa naik Roller coaster..Nak tercabut jantung nie rasanya..Peh..memang saya tak nak naik dah..cukuplah 2x..sebelum kawen dan selepas kawen..Memang tak sama..Ketakutan selepas kawen lebih kuat..Serammmm....
Bas nie ada kat atas tu..Dua tingkat..Boleh makan-makan lagi tau kat atas bas nie..Ada macam-macam menu wastern food...Makanan mahal nak mampus..Tapi dah lapar..makan je la....


Nie depan Pirates ape ntah..Naik keta 2 orang masuk dalam nie.Then ada la pameran ala-ala umah hantu tu..Tapi tak seram langsung.Muka yang keluar dari sini pelik semacam sebab rasa cam bodoh jer masuk dalam nie...

Gambar yang terlalu terang pencahayaan..Saya nak bear ni..tapi hubby tak tembak dengan tepat..So terlepas sudah.Buang duit je..

Gambar terakhir yang sempat ambik sebab bateri handphone masing-masing dah low..Tu la camera tak bawak..Masin mulut saya cakap kat hubby suh simpan semua kenangan dalam hati...Memang ada dalam hati je la...
 
So..sape-sape yang rasa dia dah lama tak spend time ngan hubby korang..korang amik la masa sikit ye..Tuk spend time ngan hubby.Kadang-kadang memang kita akan teringat kat anak-anak bila kita tinggalkan dorang tuk bersama hubby walaupun dalam masa yang singkat.Tapi semua nie sebenarnya akan tinggalkan kesan yang baik tuk kita dan hubby..Terutama tuk rumahtangga juga..Tapi setiap orang ada pandangan sendiri. Mungkin sebab saya dah berumahtangga lebih dari 7 tahun so selama nie asyik berkepit dengan  anak-anak kan... So Selamat Mencuba..

No comments:

Post a Comment