9 Oct 2011

Kursus Induksi Umum 2011

Just nak share ngan korang semua..Ni lah gambar masa saya kat Induksi..Saya pasti akan rindukan susasana kat sana..Kawan2 kat sana..Kak Wati..urusetia Usm yang bertungkus-lumus memastikan segalanya berjalan lancar..


Hari pertama..kami ditugaskan berkenalan dengan semua yang ada..sambil meminta dorang menandatangani di belon yang kami tiup..


Amboi...sessi Tuan Salman...aktiviti nak segarkan mata...dia pegang dahi tapi dlm masa sama dia sebut telinga..terkekek ko saya tergelak..


Nie lah keseluruhan group...saya suka dorang semua..sangat sporting...selama 10 hari terasa sepaerti keluarga baru..


Nie geng JHEAIPP..yelah..kitorang kan major kat kursus nie..hehe


Saya akan rindukan semua kenangan di sini...USM 2011...akan ku kenang korang semua yang best...

No comments:

Post a Comment