10 Nov 2011

Kengkawan Pengubat Hati

Bila saya sunyi..saya sedih..selalunya saya kongsi dengan hubby bila balik ke rumah..Bila hubby jauh..hubby sibuk..hubby tak sempat angkat phone..(abg ayg sedih tau abg sibuk)...saya tak suka nak sedih-sedih dan cerita kat kawan-kawan yang lain..Tapi..saya senyum jugak..saya tak nak orang tahu saya sedih..sebab saya tau kisah org lain lagi sedih dari kisah hidup saya..Tapi...kadang-kadang saya suka cerita dengan Nurul Baizura ni tau..Dia tak pernah mengalami kesedihan seperti apa yang saya alami..Tapi dia meletakkan rasa empati...Sehingga membuatkan saya sangat menghargainya..

Kawan-kawan yang lain pun ada keistimewaan masing-masing...Saya sayangkan persahabatan nie..walaupun baru mengenali...semoga persahabatan nie kekal selamanya...amin..

Nie Atiah...

Dari kiri Nurul,Yana,Su..

Su..suami dia pun jauh..Nun di Sabah...Tapi dia kuat..



Yana..tiga dari kiri..semoga hati yana tenang selalu..semoga awan mendung tu berarak pergi..


Hehe..soryla..gambar pengantin kat bawah...Nabil dan isteri..Abidah..Tahniah..

kat bilik pengantin..hehe

Layan k...mama vogue tu...

No comments:

Post a Comment