10 Nov 2011

Najah Safiyya

Najah da makin besar sekarang.Kejap je dah nak masuk usia 4 tahun bulan Januari tahun depan.Tiap hari ada jer keletah yang buat saya tersenyum.Yang paling best bila dia bercakap tu..penuh perasaan..siap memek muka lagi..

Semalam sebelum tidur sempatla berborak sikit.Saja je saya nak usik dia sebab tengok dia asyik menguap..Terkebil-kebil je dia pandang saya sebab asyik bertanya soalan.Tapi dalam mengantuk tu dia jawab jugak.

Ummi: Adik nakal tak bila ummie pegi ofis?
Najah:Adik tak nakal..tapi abang yang nakal.
Ummi: Abang selalu buat (usik) adik tak?
Najah: Celalu cangat dia buat..tapi adik tampar la dia macam nie(sambil menggayakan tamparan ke arah saya)
Ummi:Adik pandai ke tampar dia?
Najah:Pandai..adik tau..
Ummi:Adik tau mana?
Najah:Adik belajar kat ummi la..kan ummmi ajar adik..
Ummi:Bila pulak?
Najah:Kan Ummi selalu tampar adik dengan abang..

Saya terkelu...Aduyai..terkena balik...

No comments:

Post a Comment