9 Nov 2011

Tahniah..Takziah..

Selamat Pengantin Baru untuk staff yang sama-sama bertugas di Jabatan.Hari nie adalah hari yang sangat istimewa untuk Nabil sebab hari nie dia bergelar seorang suami.Semoga rumahtangga diorang berkekalan dan bahagia.Dan tahniah dari saya dan hubby..

Tengahari tadi sempatla jugak kami,warga Jabatan meluangkan masa pergi kenduri dia.Nun di Sungai Seluang,Kulim noh..Amboi sakan nasib baik la KPS ok jer.Sebab dia pun join jugak.Lebih kurang 6 buah kereta jugak la yang pegi tadi..Dia buat kenduri hari rabu nie sebab nak ambil keberkatan Hari Tasyri'..

Alamak..gambar terlupa pulak..nanti saya masukkan ye..sebab handphone tengah cas tu..

Saya nak selitkan jugak rasa terperanjat saya sebab semalam masa bukak FB..ada seseorang yang saya tak suka di ofis telah add saya.So atas adasar saya tak sukakan perangai dia..dan saya tak nak dia cuba mengenali saya..sory..terpaksa reject ok..Tak nak lah berkawan dengan orang yang berperangai macam tu dan saya rasa saya tak rugi tak kawan dengan dia pun..Hehe..sory ye cik puan berlagak..saya tak nak kawan dengan kamu sebab saya rasa awak tak ikhlas..hehe..Takziah sebab ramai yang tak mau kawan ngan awak..

No comments:

Post a Comment