2 Nov 2011

Tumpang simpati

Pagi tadi saya dapat tau ada sorang kawan saya di Jabatan yang sama..menghadapi situasi PJJ (Perkahwinan Jarak Jauh) ngan saya..membuat permohonan untuk bertukar ke Sarawak tapi hampa bila permohonan tu ditolak dengan alasan belum sah jawatan.

Saya tumpang bersimpati dengan Ct..sebab walaupun saya PJJ sekurangnya saya masih dalam lingkungan keluarga.Sedangkan ct asal dari Sarawak..berkahwin dan suaminya turut berada di Sarawak..Sebatang kara menyewa kuarters di Penang ni..Tak de kenderaan..atau saudara mara..Kasihan dia.Saya faham perasaan dia walaupun kami jarang berkongsi cerita.Ct nie pemalu sikit orangnya.Saya makin rapat dengan dia sejak Induksi sama-sama.

Anyway Ct..semoga Ct kuat..Semoga Ct dapat bertukar ke Sarawak kembali...Saya tahu Ct kuat sebab Ct adalah kawan saya...dan saya turut mengalami perasaan yang sama dengan Ct walaupun sikit berbeza.

No comments:

Post a Comment