5 Dec 2011

Buntu..

Saya buntu...tak tahu apa yang patut saya buat..Tapi panggilan dari hubby tadi saya tau..dia makin tenang di kampung..Saya cuba cari..jenguk kot-kot ada kekosongan jawatan di area Penang..Walaupun hubby tak cakap confirm nak berhenti keje di sana..Tapi dia seolah mahu bersedia dengan segala kemungkinan yang akan datang..

Memang..saya akui dugaan ini tak sebesar mana...tapi kepala saya berat memikirkannya...jika hubby berhenti keje...siapa yang nak bayar rumah?dua kereta?saya..?saya sendiri tak mampu untuk menanggung semua tu..saya sendiri ada tanggungjawab terhadap rumah yang kami adik-beradik bina untuk abah dan mak...

"Ya Allah...janganlah Kau ragut apa yang kami ada Ya Allah..Tapi jika itu kehendakMu...aku redha..Walaupun susah untuk menerimanya Ya Allah.."

Oh..perempuan suka sangat memikirkan yang bukan-bukan.Terlalu terpengaruh dengan emosi...biarlah saya melayan emosi nie..sekurangnya cara ini lebih mendekatkan saya dengan Dia..

2 comments:

  1. amiin... along doa yg terbaik untuk lynn sekeluarga...

    ReplyDelete
  2. Along...walaupun dugaan lynn tak berat dugaan yang along hadapi..tq..sebab support lynn..
    Lynn dah tau tentang along..harap along jugak tabah..

    ReplyDelete