26 Mar 2012

Kusut

Assalamualaikum..

Hari nie saya rasa kusut sangat. Bukan senang bila nak buat keputusan. Tambahan pula bila melibatkan banyak pihak. Lagipun sesuatu keputusan yang kita buat akan mempengaruhi kehidupan kita.

Secara tak langsung keputusan yang saya akan buat nie juga turut akan menjejaskan perhubungan persahabatan dengan seorang teman. Itu yang paling merunsingkan..

Buat Siti Fatimah..saya tak berniat untuk sakitkan hati Siti.. Sungguh saya terpaksa untuk membuat keputusan nie. Bukan niat saya juga untuk menganiayai Siti, tapi jika keputusan ini tergantung atau lebih memihak kepada Siti.. saya yang akan lebih teraniaya..

Saya rasa bersalah sangat-sangat....Tapi saya terpaksa...Allah lebih mengetahui apa yang tersirat dan tersurat..

2 comments:

  1. Salam Lynn,

    Buatlah keputusan yg terbaik setelah mengadu pada Allah....

    InsyaAllah ada jalannya....

    ReplyDelete