27 Mar 2012

Membebel kejap

Assalamualaikum..

Tadi saya dah follow up ke SUK..Malangnya pihak sana bagitau diorang belum terima permohonan saya..so macammana diorang nak hantar ke JPA..?

Geram je dengar macam tu..Kenapa lambat sangat..Terus saya check kat bahagian pentadbiran..Tapi diorang kata dah hantar ke SUK..Hmm..tak terkata apa-apa..diam..

Takpe lah..bila saya ambil masa selama beberapa jam tadi..akhirnya saya dapat juga menerima hakikat..Apa kata saya bersabar dulu..Jangan nak terketar-ketar bila nakkan sesuatu..Betol tak..Hmm alahai..bukan senang bila nak pujuk hati..

Saya tak tau lah kenapa kadang-kadang saya ok je..Saya boleh je bersabar dengan PJJ nie..Tapi..yang peliknya kadang-kadang saya suka sangat memberontak dalam hati.Dan kadang-kadang yang jadi mangsa ialah HUBBY..rasa nak marah je..

Saya bukan apa..penat tau berulang alik macam nie..Macam sekarang nie saya dah jarang berulang alik ke Shah Alam..Tapi hubby pulak yang kena balik ke sini..Sian jugak dekat dia..Bila dia balik sini..Najah dan Zahin mulalah nak buat perangai suruh dia lelama sikit kat sini..Dah kena ambil cuti pula encik Hubby tu..Dah la cuti pun jadi la sikit la..

Bila saya nak balik sana..saya pulak dah rasa susah..dulu bolehla Najah faham sebab saya masih study kan..Tapi sekarang dia nak faham sangat..Mesti dia nak ikut sokmo..So kena la bawak dia..hehe

Tapi dalam masa tu..sian jugak kat Zahin..takkan asyik dia kena tinggal je..Nak bawa sekali..sian jugak..nanti dia yang penat..Dahla dia da sekolah..keje sekolah pun banyak jugak..Kalau saya asyik usung dia..nanti risau pelajaran dia terjejas pulak..Hmm..macam-macam...

Tapi.......saya tengok orang lain tu ok jer kalau nak PJJ nie..Takda pulak bersedih senandung irama macam saya nie. Memang diorang ni kuat la saya rasa...

Ok la..bila dah membebel macam ni..rasa malu pulak..baru sikit dugaan nie..saya baru je PJJ nie..Baru setahun empat bulan..Bukannya lama sangat pun...(hehe..pujuk hati)

So..dah boring-boring macam nie..nak tukarlah tajuk Header kat atas tu..Menyampah la title tu..Nak tukar apa ye..

1 comment:

  1. Harap kes lyn ni cepat selesai, dah berumah tangga mesti kita nak duk sebumbungkan, cian kat anak-anak, semoga Allah SWT permudahkan urusan lynn.

    ReplyDelete