8 Apr 2012

Nak bagitau...

Assalamualaikum..

Selamat berhujung minggu semua..Minggu nie ramai orang sibuk dengan aktiviti hujung minggu masing-masing. Masa ni lah masa yang paling sesuai untuk semua anggota keluarga berkumpul walaupun cuti hujung minggu yang tak lama. kat rumah abah dan mak ni, dari Jumaat hari tu abang sulung saya balik bercuti dengan semua anggota keluarganya. Kakak dan anak-anaknya memang sebelah rumah je. Abang cik pun ada..Adik lelaki saya pun ada. Yang tak ada cuma hubby dan adik bongsu yang bekerja di K.L.

Bila ramai-ramai berkumpul..Memang seronok sangat. Macam-macam cerita keluar. Bukan selalu kita dapat berkumpul macam ni. Time raya pun tak semua dapat berkumpul sekaligus. Tambah seronok bila time makan lah kan..Semua duduk makan beradab...Dengan suami dan isteri masing-masing..

Tapi dalam seronok-seronok tu.........................

Saya...duduk seorang...Hmm..macam sedih je..ada suami..tapi tak balik..hahahahaha..(Kenapa la diorang ni balik mengejut, kalau tak mesti saya paksa hubby balik juga minggu nie..)




3 comments:

  1. tak per saya temankan hihihihi

    ReplyDelete
  2. Suka jugak dapat berkumpul ramai2 camni...

    Tadi lalu depan rumah U , tapi tak singgah nak lekas balik coz anak demam huk huk

    ReplyDelete
  3. alahai... xpela... hubby bertugas kan..nnti blh kumpul rmai2 lagi

    ReplyDelete