24 Sept 2012

Masih Bekerja

Assalamualaikum.

Agak jarang kalau saya bekerja lebih masa di hari bekerja. Selalunya kalau paling lambat pun setengah jam je. tapi hari nie jam dah menunjukkan pukul 7.15 malam. Saya masih lagi kat sini..huhuhuhu..Sedihnya..

Esok saya ada program kat luar sebenarnya..Program Gerak Remaja 2012. Anjuran Bahagian Pendakwaan dan kerjasama Bahagian Undang-Undang. Program ni salah satu program yang mendekatkan kami dengan para pelajar yang mungkin ada masalah di sekolah.

Program nie akan berlangsung selama 3 hari iaitu 25-27 september. So hari nie saya dan beberapa rakan masih bertungkus-lumus menyiapkan apa yang patut. Jangan marah ye kalau saya tak update blog nie. last week pun saya kat luar sibuk dengan Kursus Kepeguaman Efektif bersama Jabatan Peguam Negara. Pun tak sempat update gambar.

Dua hari lepas sempatlah balik Shah Alam jenguk hubby sekejap. Dia tak sihat sangat. Walaupun sibuk macammana pun kena jugak ambik berat hubby. Risau, dah la duduk jauh-jauh..takut juga yang ambik kesempatan..Nauzubillah. Tapi Insyaallah..Allah akan melindungi rumahtangga ini. Amin..

Paling saya tak sangka..pokok mangga saya yang ditanam 2 tahun lepas, dah berbuah. sebelum ni berbunga tapi tak berbuah. Saya tak sempat nak baja pun. Lupa juge nak ambil gambar. Oh banyak sangat yang saya lupa..Saya stop dulu..Insyaallah..jumpa lagi next week..

Kesibukan bekerja adalah terapi yang paling baik untuk melupakan dugaan hidup.

(Kawan-kawan..tolong doakan saya..doakan saya diterima bertukar..Amin Ya Allah)

4 comments:

  1. Ya Allah simpatinya rasa...insha Allah akak doakan sangat2 agar kamu dapat bertukar kat tempat hubby..take care

    ReplyDelete
  2. As salam Lynn,

    Marya doakan yg terbaik utk Lynn... Jgn fikir yg bukan-bukan ye... Seronoknya hasil tanaman sendiri dah berbuahkan hasil... nnt tunjuk tau! :))

    ReplyDelete