10 Jan 2013

Ketakutan saya berkurangan..Alhamdulillah

Polis sahkan identiti dua suspek lolos ditembak mati


BUKIT MERTAJAM: Polis Pulau Pinang mengesahkan dua suspek yang ditembak mati di Padang Ibu, tengahari ini adalah Joe Mafia atau nama sebenarnya Mohd Fairuz Adam, 31, dan Mohd Noor Mohd Mustaffa,28, atau "Boy".

Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Abdul Rahim Hanafi berkata, pihaknya mendapat maklumat pada jam 12.30 tengahari mengatakan kenderaan dinaiki suspek dilihat di kawasan Kubang Semang, kira-kira jam 12.45 tengahari.
Alhamdulillah..Saya bersyukur dengan berita yang saya baca di Berita Harian..
 
Sejak kejadian mereka meloloskan diri ketika dalam perjalanan ke Mahkamah Butterworth, dan akhirnya van yang mereka naiki dijumpai di kampung saya..Saya dan keluarga berada dalam ketakutan. Saya selalu pesan dekat mak supaya kunci pintu rumah dan jangan biarkan tingkap terbuka selagi mereka semua tak dijumpai.
 
 
Risau dalam hati bertambah bila terkenangkan mak dan abah yang kat rumah tu..Di samping keselamatan anak-anak di sekolah. Walaupun masih berbaki 5 orang penjenayah sekurangnya yang paling merbahaya tu dah tertangkap. Harap-harap yang 5 lagi tu dapat ditahan secepat mungkin. Amin
 

1 comment:

  1. Allahu akbar. Mudah mudahan yang lain tu cepat la kena tangkap kan. Moga allah lindingi kita sume.

    ReplyDelete