11 Mar 2013

Suprised

Assalamualaikum.




Alhamdulillah..sejak dah tua-tua nie ada je yang suprisedkan saya dengan kek. Terharu la jugak. Sapelah yang tak terharu kan..


Baiknya hati adik saya dan adik ipar..belikan kek dan jemput abang, kakak ipar,mak, abah, kakak dan anak buah meraikan harijadi yang ke...........hehehe..saya malu nak bagitau tapi saya bagitau lah ye sebab ramai yang bertanya. Dengan rasminya saya berusia 33 tahun.


Sedihnya sebab hubby takde masa saat-saat potong kek............Takpe..minggu ni harap-harap adala yang special dari hubby..(eh eh..TERmengharap pulak)


Paling saya tersentuh hati bila hubby mesej..
Sorryla kalau rasa nak termuntah ye...


"Happy Birthday Sayang, harap hubungan kita kembali bertaut selamanya dan sayang bertambah matang seiring dengan umur. Abang harap sayang dimurahkan rezeki dan dipermudahkan bertukar ke sini. Percutian di langkawi dan Hatyaai menyimpan banyak memori dan abang happy sangat berada dengan sayang."


Saya akui...saya memang tak berapa matang bila dengan dia. So jangan terkejut kay dengan mesej tu.

5 comments:

  1. appy bzday..hihihi siap ada angry bird lgi ;)

    ReplyDelete
  2. happy birthday lynn!
    sebaya rupanya kita ye.

    apapun...semoga lynn sentiasa dimurahkan rezki,dipanjangkan umur dan diberikan kesihatan yg terbaik utk bersama2 org tersayang...

    ReplyDelete
  3. happy birthday lynn... semoga diRahmati ALLAH S.W.T... dan dimakbulkan doa untuk kembali ddk bersama dgn suami... sedih baca kisah cinta PJJ ni.. sy harap lynn tabah dan bertambah kuat demi kasih sayang itu... aminnnn

    ReplyDelete
  4. Lynn,

    Sweetnye hubby awak! Hurrmmm hubby kita dah lama tak buat surprise..tetiba nak sedih ;P

    Eh kita pun tak ingat dah wish ke blum... Happy Belated birthday! ;))

    ReplyDelete