27 Sep 2013

Kursus di ILIM

Assalamualaikum.

Berat rasa hati nak tinggalkan Zahin dan Najah. Tapi saya kena kuat semangat jugak. Minggu depan saya akan terlibat dengan Kursus Pendakwaan di ILIM, Bangi. Jadi saya akan tinggalkan diorang selama seminggu. Sekurangnya ada mak, abah dan kakak yang akan menjaga diorang.

Last week saya dah bagitau awal-awal kat Zahin dan Najah. Zahin okay je. Dia memang matang. Tapi Najah awal-awal lagi dah sebak dan mengelap airmata guna baju yang dia pakai. Alahai...sebaknya ummi nak tinggalkan. Tambah pulak bila dia Tanya, adik nak tidor dengan siapa..siapa nak peluk adik..Adui...lagi la lemah semangat ummi..

5 comments:

  1. itulah pengorbanan seorang ibu berkerjaya,
    insha Allah nanti ok lah tu linn

    ReplyDelete
  2. selamat berkurusus lynn... biasalah kalau nk kena tinggal anak2 ni hati mmg berat je kan

    ReplyDelete
  3. salam..lama tak singgah sini...take ye lynn..

    ReplyDelete
  4. As salam Puteri Lilin nan ayu,

    Apa khabar ye? hehehe...

    Sedihlah pulak baca entry ni, nnt Marya pun akan ada rasa gitu... soon, I'll be back to work... hikhik... jgn kata nak tinggalkan si tecik tu, dgn si abg pun rasa mcm dah tak sanggup nak berpisah...sob sob...

    Ada jodoh & rezeki nnt kita jumpa ye Lynn... insha'Allah... take care xx

    ReplyDelete
  5. Assalmuailaikum.. Lamanya tak update blog

    ReplyDelete