28 Jul 2011

Tak tertanggung rindu ini..

Saya mintak maaf..Dalam kekalutan menyiapkan research untuk tugasan di Unit Gubalan ini..saya masih sempat mencoret di sini..untuk menggambarkan betapa dalamnya rindu pada hubby..Mungkin agak sebu untuk dibaca..tapi biarlah..saya sesungguhnya berada dalam kerinduan yang tak tertanggung lagi...saya rindukan dia sangat-sangat..Sementelah saya usai membaca kesedihan yang diluahkan oleh seseorang blogger sementelah kehilangan suaminya akibat accident..Sungguh..saya berharap saya tak mengalami keadaan tersebut..saya takkan kuat..saya tak betah untuk kehilangan dia..Dialah sahabat sejati saya..dialah saudara saya..Dialah suami dan teman saya yang rapat..saya terlalu sayangkan dia...


Saya tak sabar untuk mengucup tangannya esok..saya ingin memohon keampunan dia jika saya ada silap dan salah..saya takut saya tak sempat memohon maaf..saya takut menyebutnya..Ya Allah..Lindungilah hubby dan anak-anak saya...semoga Kau menjaga mereka dengan RahmatMu..Panjangkanlah umur mereka Ya Allah...


Wahai hubby..saya tahu dan abang juga tahu...setiap yang Allah tetapkan ke atas rumahtangga kita adalah satu ketentuan..Tapi saya amat berharap biarlah rumahtangga ini kekal dan bahagia sehingga nyawa terakhir kita..Dan biarlah kita sehidup dan semati bersama..kerana saya tidaklah sekuat mana untuk meniti hidup membesarkan anak-anak seorang diri...Wahai saudara seislamku..saudari Azura bte Ahmad..semoga Allah memberkati hidupmu dan anak-anak..semoga kau tabah meneruskan hidup ini tanpa arwah suamimu...Semoga kau kuat di sana..Betapa berat untuk saya meneruskan pembacaan di blog anda...berat lagi untuk anda menjalani hidup yang penuh pancaroba ini..

No comments:

Post a Comment