12 Aug 2011

Kerenah anak2..

Saya balik keje semalam Zahin(gambar bawah) merengek nak buka puasa..dia kata nak pengsan sakit perut..Tapi bila tengok jam da kul 6.00 petang..rasanya macam sayang sangat nak bagi dia buka..saya pujuk suh dia tidur..Dia merajuk tak nak tidur..Katanya tak mengantuk..Yang Najah pulak..ade je tak kena..Nak tu.Nak ni..sengaja cari pasal nak bagi saya marah..Saya paksa jugak dorang tidur.Dua-dua tak nak..alih-alih..tetiba je saya cari diorang dah takde..Dalam hati saya berkata mesti diorang merajuk..Tengok2..Zahin ngan Najah da terbongkang tertidur atas kusyen kat dapur...

Zahin yang kepenatan..ZZzzzZZZZZzzzzzzzzzzzzz

Najah yang mengantuk..penat main..tertidor jugak.ZZZzzzzZZ

Sian tengok anak-anak yang keletihan..Bersyukur sangat2 bila tengok dorang rasa lega..Da besar dah anak2 ummie..

2 comments:

  1. Alalala....tomeynyer tengok dia orang tidur...sejuk jer mata memandang....

    ReplyDelete
  2. hehe..sejuk sesangat angah..time dorang mengamuk.alahai..suam je rasa..tapi kerenah budak2..menghiburkan..kan?

    ReplyDelete