13 Sept 2011

Facebook

Dah lama sangat saya tak buka fb nih..Padahal dulu saya memang selalu on9 fb ni lah..Memang kemaruk habis.Kadang-kadang hubby sampai merajuk.Yelah..asyik mengadap laptop je.Bila dia tanya buat ape tu?saya jawab..projek keje bang..padahal duk mencelah kat fb..tapi saya tau..hubby tau setiap tingkahlaku saya..hehehe

Punca saya jarang buka fb pon bersebab.Tunggulah sehingga hati saya benar2 pulih dan lupakan semua barulah saya bersedia on9.Ramai kawan2 bertanya tapi saya bagi alasan terlalu sibuk.Saya tak taulah samaada saya yang benar2 bersalah ataupon semua tu salah sangka.Korang rasa?Eh lupa pulak..korang mana tau puncanya kan?Takpelah..biarlah..nanti kalau da bersedia saya cite ye.

Facebook ni banyak pro dan kontranya kan..?Kalau kita pandai memanfaatkannya..jadi baiklah..kalau tak..jadi sebaliknya.Saya sendiri tak terjangka..melalui fb saya dapat berjumpa kembali kawan2 yang sama tadika dulu..kawan sepermainan yang da lama berpindah dan lost contact pon dapat jumpa.Paling tak lupa..ex-boyfriend..hehe..Tapi saya pegang satu prinsip..ex tetap ex..Maknanya putus terus k.Saya tak nak nanti hubby salah sangka.So saya memang tak interested lah nak jejak kasih kembali.Tapi bila dah berfb nie..saya perasan kita akan makin kurang bersms atau called kengkawan.Saya tak tau lah orang lain..Tapi saya perasan itu yang berlaku kat diri saya.

Dah ramai sahabat yang saya sayang semakin kurang berhubung.Saya pon rasa ikatan antara kami makin pudar.Teringat dulu selalu juga kitorang brbalas called..Tapi sekarang masing2 da busy..busy berfb dengan kwan baru..dan kawan lama makin dipinggirkan..Eh...terasa ke saya nih??

No comments:

Post a Comment