15 Sep 2011

Jamuan Raya di Masjid Negeri PP

Seronok betul lah sejak seminggu dua pas raya no..banyak undangan ke Jamuan Hari Raya..Tengahari tadi saya sempat meluangkan masa menghadiri jamuan raya di Masjid Negeri PP.Banyak sangat makanan yang dihidangkan dan ruang legar masjid dipenuhi ramai orang.

Yang menarik sangat kanak-kanak istimewa tak kira apa bangsa turut terlibat.Tu lah yang buat saya kagum dengan orang Islam nie..tak kira sesapa pun..tetamu tetap dialu-alukan dan dihidangkan dengan makanan yang sedap2..

Macam2 menu ada..laksa.mee rebus,satay,kambing panggang,nasi impit,ketupat,lemang,rendang...cendol..adui..sedap sangat..hehe..nak tengok suasananya..?Cuci mata k..












Aduh..masih terasa kekenyangan..ops..lupa pulak..nasi tomato pon ada tau...

No comments:

Post a Comment